torsdag den 27. oktober 2011

Lykke



Jeg er glad. Simpelthen. Glad. Kun glad. Eller nej. Ikke kun glad. Men i højeste grad glad. Så glad at jeg formår at sidde, alene og endda over en bunke lektier, og grine; uden grund! Jeg tror det er dét eksperter vil kalde for lykke. Det er i hvert fald hvad jeg definerer det som. Men egentlig er det jo ligegyldigt hvad det er. Bare det ér der. Og det er det. Virkelig meget, lige for tiden. Håber i andre har perioder ligesådan. Det ønsker jeg for alle, i hvert fald. For hold OP hvor er jeg glad. 
Jeg har de dejligste veninder på jorden. De lyser virkelig min verden og min hverdag op, og det elsker jeg dem for. De kan altid få mig til at le, og de er der altid for mig. Uf, de er dejlige. 


Ja, jeg lyder sikkert kliché fyldt, og uoriginal lige nu. Men det er sådan jeg har det. Jaha, for dælen. Jeg har lyst til at skrige min glæde ud. Meen jeg bor i en lille by, og folk vil sikkert undre sig. Så jeg nøjes med at sætte lækkert musik på og sidde og smile fra øre til øre. Jep! Jeg er glad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar