søndag den 8. januar 2012

Men nu; farvel 2011!

Forandrende, forfærdeligt, fantastisk, lærerigt, overraskende, kærligt, anderledes, venskabeligt, undrende, forunderligt, opfindsomt, kreativt, levende og nyt. 

Alle disse ord er ikke engang nok til at beskrive året 2011. Mit år. Jeg har forandret, og udviklet mig, med lynets hast. Jeg kan stort set ikke finde én ting at sætte fingeren på, som ikke er bare en lille smule forandret ved mig. Ved mit liv. Ved min verden. Jeg er i dén grad blevet rystet i min grundvold. Jeg er blevet smidt ud på dybt vand, og har brutalt lært hvor hård en kamp det kan være at stå på sine egne ben. Jeg har stået alene da jeg havde aller mest brug for støtte, og jeg har grædt til der ikke var flere tårer. Men op i mod alt det har det også været et fuldstændig helt og aldeles fantastisk år! Alt hvad jeg havde i 2010 er blevet forandret til det bedre, og jeg er et langt gladere menneske. Jeg har fundet ud af hvordan jeg ser mig selv og hvordan jeg gerne vil se mig selv. Jeg har kort sagt lært mig selv meget bedre at kende. Og udover mig selv har jeg også lært en masse nye og dejlige mennesker at kende. Det har helt klart også været dem, der har gjort mit år så fantastiskt. 

Nu glæder jeg mig bare til det nye år! Min liste med alle mine nytårsfortsætter er lang, og fyldt med en masse dejlige ting som jeg ser frem til at få gjort. Det kan være I får et uddrag af den på et tidsspunkt. Hvis I er heldige! Eller.. Nok nærmere uheldige. Men lad nu dét ligge. 

Jeg har i tankerne at blive klippet om ikke særlig lang tid. Og med klippet mener jeg at der skal ske noget drastisk. Noget der virkelig forandrer. For det er noget af dét, jeg føler, at jeg har brug for, efter at vi har betrådt år 2012. Forandring. Jeg tror, at forandringen kommer til at bestå af, at jeg klipper mig korthåret. Eller kæbekort i første omgang i hvert fald. Så må vi se hvordan det former sig. 

Hav det herligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar