søndag den 13. november 2011

Indrømmet. Jeg blogger ikke meget. Jeg er endnu ikke kommet rigtigt igang, og jeg skyder skylden på én simpel ting; jeg har intet spejlrefleks kamera! De billeder jeg har lagt ind tidligere er taget med et spejlrefleks, men det var et jeg havde lånt af min mors venner. 
Så derfor.. Jeg tror ikke jeg kommer til at blogge så meget, i hvert fald ikke billeder, før jeg får købt mig et spejlrefleks. Og ja, det er en meget dårlig undskyldning. Det synes jeg i hvert fald selv. Men.. Jeg vil snart se at få mig et arbejde, tjene nogle penge, og SÅ skal i bare se. Så får jeg mig et spejlrefleks og så blogger jeg hver eneste dag! Sådan billedligt talt i hvert fald. Indtil da må i nøjes med enkle tanker, og en MASSE musik. 
Jeg glæder mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar