tirsdag den 15. november 2011

Jeg elsker at

... falde i søvn med et smil på læben! Det er noget, jeg gør ret ofte lige for tiden, faktisk. Og i går aftes var ingen undtagelse. Jeg gik i seng, og få sekunder efter mit hoved havde ramt puden, krøllede mine læber sig i det største smil og min mave begyndte at boble af glæde og latter. Alt sammen bare fordi jeg begyndte at tænke. På alt det der er sket på det seneste, på mine veninder, mine venner, skolen (okay, måske ikke helt så meget skolen, men jeg tænkte da på den.. Lidt..), min familie, min fremtid, julen, nytår og så lige lidt ønsketænkning også. Alt dette æltede jeg godt og grundigt sammen og vupti! Så lå jeg med det fineste smil. Og jeg faldt skam også i søvn med det. Jeg håber det kommer igen i aften. Jeg tror snart jeg vil gå i seng. Så. Nu godnat. Eller.. Næsten da.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar