fredag den 25. november 2011

Lige nu

HEEJ ALLE DE LÆSERE JEG IKKE HAR OG DEM JEG HAR SOM ER SØDE OG DET ER DE ALLE SAMMEN ALLE TRE OG ALT MULIGT JEG LAVER UTROLIGT LANGE SÆTNINGER OG MIN COMPUTER KAN IKKE STAVE TIL ALLE MINE ORD MEN JEG ER LIGEGLAD FOR JEG ER GLAD OG LIGESÅ GLAD SOM FØR DET BETYDER DET VEL EGENTLIG JEG TROR IKKE DER ER NOGEN DER OVERHOVEDET GIDER AT LÆSE DENNE SÆTNING SÅ NU STOPPER JEG STOP.

Den ovenstående sætning er fuldstændig, helt og aldeles ligegyldig og uden nogen mening overhovedet. Så hvis du ikke har oceaner af tid, eller hvis du rent faktisk har et liv, vil jeg råde dig til at se henover den. Held og lykke. 

Men ja. Jeg har lige været inde i byen med nogle af mine veninder, for at høre nogle af vores venner spille koncert. (Det lød vildt godt!) Der var også sådan noget julemarked, men da vi ikke havde penge med, fik vi ikke købt noget. Ærgerligt. Men i det mindste kom vi i julestemning. Helt gratis! Utroligt. Nu sidder jeg herhjemme, helt alene. Men det er slet ikke trist eller ensomt eller noget. Næ, jeg har sat højtalere til min computer, og så spiller musikken ellers for fuld skrue. Lige i dette øjeblik er det denne sang, og i hvert fald dette band der spiller:


Min hund har lige lagt sig på en stak aviser. Hun er lidt spøjs. Men hvad gør det.. Vi hygger!

3 kommentarer:

  1. Lyder godt. Jeg ville også gerne have set Mads og co. spille. Æv... Men du er virkelig god til at skrive, virkelig! Jeg er fan. (y)

    SvarSlet
  2. De var gode! Og Mads sang godt.
    Ej, Anna. Du er dejlig. Jeg siger tak. Du er virkelig også god til at skrive. Sådan rigtig meget. Og din blog er fed. JEG ER DIN STØRSTE FAN! Masser af hjerter.

    SvarSlet
  3. Smiler over hele femøren. Masser af hjerter, jaaaa.

    SvarSlet