mandag den 26. december 2011

Julejul






Så er julen kommet. Og gået igen, for dén sags skyld. Jeg havde en fantastisk juleaften i selskab med min dejlige familie. Og lidt til. 16 personer var samlet i min mosters hyggelige stue, over (en masse) god mad og et pyntet juletræ. Og gaver! Selvfølgelig var der også gaver. Oven over ser I et par stykker af dem jeg glad kunne bære hjem. Der er mange andre, men dem har jeg altså ikke taget billeder af. Desværre. Men jeg kan i hvert fald sige, at jeg er ovenud tilfreds! Igår var jeg til julefrokost ved min moster; den samme moster jeg holdt jul ved dagen før. Endnu en gang med masser af mad, og et langt spil Pixo. Det havde jeg aldrig prøvet før! Men det er godt nok sjovt.

Idag har den stået på afslapning med familien. Jeg nok set omkring tre film idag, og min mave er stor og rund. Ad. Æv. Puha. Jeg begynder at løbe efter nytår. BASTA! 

Hov, jeg har fået to nye navne siden sidst. Jeg er både blevet kaldt Davma og Dagmark. Kært barn har mange navne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar