fredag den 9. december 2011

Mangt og meget

I den seneste tid er der sket så meget, at jeg simpelthen kan remse det hele op. Eller jo. Det kan jeg sikkert godt. Så.. jeg vil prøve. Okay.. jeg har.. 


  • Været til julefrokost med min klasse. Det var.. Fint. Ad. Jeg hader det ord. Fint. Det er så sterilt. Nå, men.. Ja. 
  • Haft juleklippedag på min skole. Det var helt vildt hyggeligt! 
  • Hygget med min familie og pyntet op 2. søndag i advent. 
  • Hørt fantastisk musik. 
  • Haft stress over skolen og næste uges terminsprøver. Puh. 
  • Været sammen med to af mine goeste venner. Eller.. Veninder og venner. Altså en dreng og en pige, ikke? 
  • Set gode film. 
  • Læst en masse. 
  • Spillet koncert med mit band. Det gik faktisk overraskende godt! 
  • Og ellers bare lavet .. Hverdagsting. Ikke noget fantastisk.

Det var lidt af en liste.. Men ja. Lige nu sidder jeg og hører musik og prøver at tage det stille og roligt, selvom jeg inderst inde er ved, at gå til af stress over alt det jeg skal nå. Som egentlig bare er at pakke og gå i bad. Og slappe af. Hvilket jeg jo forgæves prøver at gøre nu. Suk. Alt dette hænger sammen med, at jeg om lidt skal med nogle af mine veninder op til en af vores fælles veninder. Hun gik i vores klasse sidste år, men tog så på efterskole. Det bliver virkelig fedt at se hende igen! Nå, men vi skal alle sammen til fest senere, så egentlig burde jeg vel kalde det en forfest. Det er bare sådan et.. Grimt ord, synes jeg? Det virker så barnligt. På den u'seje måde. Ej, men jeg er også ret underlig i forhold til ord. Nu løber tiden fra mig, så jeg må hellere se at komme igang! Ellers glemmer jeg bare et eller andet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar