tirsdag den 10. januar 2012

Mission kamera - Del 1; Vælg

Så er første del af mission "køb-et-spejlreflekskamera" fuldført. Jeg har nemlig valgt hvilket et jeg skal have! Når jeg nu engang får penge til det. Der ser ud til at gå lang tid, men nu er jeg da i det mindste ét skridt tættere på! Jeg har valgt; dadadadam ((((Indsæt gerne en trommehvirvel hér, det gør det mere dramatisk)))) 
Canon EOS 600D. Jeps. Dét bliver mit kamera, når jeg engang får sparet pengene sammen. Tænk engang. 
Mit eget spejlreflekskamera. Ikke et jeg låner. Mit helt eget. 
Aaaaaaaaamamhaaaaaaaaaaaaaah. (<-- Lyden af mig der laver et nydelsesagtigtsuk)

2 kommentarer:

  1. Åh, I know the feeling! Jeg har selv villet have et de sidste fire år, men de er sååååå dyre! :/ Super fin blog! :)


    http://nikkilund.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig dyre! Det er utroligt ærgerligt.
      Mange tak, det er jeg glad for at høre. :)

      Jeg tager lige et kig på din også.

      Slet