torsdag den 12. januar 2012

IDAG SKER DET! 


Jeg ændrer bloggens navn. Okay, så stort er det heller ikke. Men tænkte at jeg ville skrive det i et indlæg også, for jeg vil jo nødig forvirre nogen. Bloggens nye navn er: 
"Inderligt"
Sådan. Basta bum. Slut.


Jeg er glad, for jeg har været kreativ idag! I skal nok få resultatet at se snart. 

Forresten så er jeg blevet forelsket! 
... 
I dén her sang. 
 Den minder mig uendeligt meget om forår, dans, dejlige veninder og venner, glæde, latter og lethed. Jeg ved ikke med jer, men det er i hvert fald lige dét jeg har brug for lige for tiden! 

4 kommentarer:

  1. Vi kan rigtig godt lide dit blognavn! Din blog er også super god, så vi følger selvfølgelig!

    håber du har lyst til at følge os :)
    amandaogkirstine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak, det er jeg virkeligt glad for at høre! Det varmer ret så meget.
    Jeg har været inde på jeres blog, og jeg synes også den er rigtig fed (!!!!) så jeg følger selvfølgelig også jer. :)

    SvarSlet
  3. Jeg er også forelsket i den sang, præcis siden 31. januar sidste år. Bastian er fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er næsten umuligt, ikke at forelske sig i den på denne tid af året. Åha. Den er virkelig dejlig. Og ja, han er intet mindre end fantastisk!

      Slet