mandag den 13. februar 2012

Lettet!

Idag har været en afslutning på noget der har fyldt mig i den sidste uge; vi har nemlig haft projektuge. Jeg var sammen med min skønne veninde Anna, og vi boede sammen stort set hele ugen. Overemnet var Livets vilkår og Anna og mig havde valgt at skrive om Drømme. Det vil jeg dog ikke uddybe yderligere, da det viste sig at være et enormt stort emne. I løbet af ugen tog vi sammen nogle billeder med Annas spejlreflekskamera, hvor vi prøvede at fange nogle stemninger man kunne møde i drømme. ((Hendes kamera er det samme som mit kommende! Læs om min mission her.)) Jeg tænkte at jeg lige ville vise jer lidt af billederne.



Vi arbejdede utroligt koncentreret hele ugen, og først fredag, da synopsen og produktet var afleveret, gav vi os selv en friaften. Den blev brugt på at bage pizza til de lækreste discotoner, se x-factor, snakke og grine.
Nu er jeg bare utroligt lettet og glad, for vi fremlagde nemlig i dag og har fået utroligt meget ros. Nu glæder jeg mig bare til at få den endelige karakter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar