tirsdag den 14. februar 2012

Anbefaling - 2 - Fiona Apple

I får lige en lille hurtig anbefaling herfra. For kort tid siden mødte jeg nemlig en ny kvinde. Eller.. Mødte og mødte, det er måske så meget sagt. Jeg stiftede i hvert fald et bekendtskab, jeg nu meget nødig vil være foruden. Jeg opdagede nemlig sangerinden Fiona Apple. Jeg havde aldrig hørt hende før, og havde heller ikke hørt om nogen der kendte hende. Jeg fandt hende tilfældigt på Youtube og forelskede mig straks i hendes lidt skæve tone. Hendes numre er en stor pærevælling af forskellige rytmer, og kan måske godt virke lidt forvirrende i starten. Men hendes rytmer fanger virkelig en ((i hvert fald mig)) og dét kombineret med nogle fantasifulde, kreative videoer er dømt til at gå godt.  Derfor har jeg lyst til at dele hende med jer. For hun er på utroligt kort tid blevet en af mine ynglings.
Hør hende, nyd hende og se videoerne også. De er dét værd! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar