lørdag den 17. marts 2012

Mission kamera - Del 3; Gennemført - VERDEN ER GOD

Igår, fredag den 16/03/2012, gennemførte jeg Mission Kamera. Jeg blev ejer af det smukkeste Canon EOS 600D verden endnu har set. I hvert fald min verden. Og ÅH hvor er jeg bare glad for det! Jeg er ellers ikke materealist, men denne ting har indtil videre kun gjort mig glad. Idag har jeg prøvet at få styr på de mest basale indstillinger. Jeg har udelukkende taget billeder af ting jeg har mødt på min vej, og da vejen ikke har gået uden for min gadedør, er det billeder fra min dag I vil få at se. For første gang nogensinde får I; min dag i billeder!


 Jeg startede dagen med min mors nybagte boller og en god kop kaffe.  



 Det var lunt i vejret og jeg besluttede mig for at hjælpe min mor med at få styr på haven. Vi tændte bål, og endte op med at riste skumfiduser over gløderne sammen med min lillebror og hans ven.
Vi brændte al have affaldet af i en stor tønde og stod lidt og snakkede mens vi nød at mærke den buldrende varme mod vores forårskølige hud. 



Da vi var færdige i haven gik jeg ind og spillede lidt guitar. Det var efterhånden ved at være et par dage siden, så det var rart at mærke den velkendte smerte i mine stadigt følsomme fingerspidser. 

Jeg venter utålmodigt på at den hårde hud skal indfinde sig! 



Da klokken blev 5 var solen stadig ikke at brudt igennem det tykke lag af skyer, og jeg opgav ærgerlig tanken om at gå tur og lege med den lille ny i solen. 


I stedet valgte jeg at bage cupcakes.  





De blev faktisk utroligt vellykkede, og nydt med stor fornøjelse. Imorgen står den på koncert med mit band, og det kommer hele dagen til at gå med. 
Det bliver spændende! 





Ps. 
Er der nogen i hele den hvide verden, der kan svare mig på hvad bløddyr laver i min italienske pasta?!


4 kommentarer:

  1. Verden er alt for god med et elsket kamera :-P
    Elsker især billederne med guitarstrengene.

    TILLYKKE IGEN!!!!!

    Kys og knus herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret!
      Tak, det er jeg gladgladglad for!
      takTakTAK!

      <3

      Slet
  2. Virkelig fine billeder - hyggelig dag du har haft dig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Maja! Ja, den var i sandhed hyggelig.
      Næsten den perfekte gråvejrsdag, faktisk. :)

      Slet