lørdag den 10. marts 2012





I denne uge har jeg ikke rigtig lavet andet end at spille musik og nyde mine veninders hjemkomst; hold op hvor var det dejligt at se dem igen! Når man er vant til at se dem hver dag, føles 2 uger som forfærdelig lang tid. Jeg har ikke købt mit kamera endnu, men jeg har fundet en dato. Næste fredag, d. 16/03/12 er jeg ejeren af et spejlrefleks kamera, og Mission Kamera er dermed afsluttet. Puh, det bliver skønt! Jeg havde lovet mig selv at jeg ikke ville blogge igen før jeg fik kameraet, men det føltes alligevel som lang tid, eftersom missionen trak ud. (Jeg ved godt jeg bruger ordet "mission" meget, men det får mig til at føle mig som en spion.) I torsdags fandt jeg derfor mit gamle digitalkamera frem og tog nogle billeder sammen med Asta. De blev ikke særlig gode, og de fleste af dem mislykkedes. 
Men jeg synes alligevel lige jeg vil dele et par af dem med jer. 








2 kommentarer:

  1. Det er altid rart at se sine veninder igen, efter at de har været væk.
    Jeg synes derudover at billederne er blevet rigtig gode- dem skal du ikke være ked af :-)
    Ros for din blog, det skal du ha´!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så evigt ret.
      Tak skal du virkelig have! Det er jeg rigtig glad for, at du synes.
      Taktaktak, og tusind mange tak!

      Slet