fredag den 2. marts 2012

Mission kamera - Del 2; spar op


Nu er min mission ved at være på sit højeste. Jeg har indtil videre sparet 2000 kr. op, og har fået mulighed for at låne fra mig selv. Okay, det kræver vist en forklaring. Jeg har, som så mange andre, en børneopsparing, hvor mine forældre sætter penge ind (en gang om måneden er det vist). Jeg har snakket med min mor, og hun har tilbudt at hæve de sidste penge jeg skal bruge, omkring tretusind, fra kontoen. Så det bliver nok i løbet af denne eller næste uge at jeg køber det. Derfor bliver dette indlæg (forhåbentlig) et af de sidste uden billeder.
YESYESYESYESYES!
Mit liv er dejligt for tiden, med udsigten til fest i aften, kameramissionsomsnartkanlykkes, og hjemkomsten af mine to dejlige veninder, som jeg har undværet i to uger nu (!!!!!!). Gud, hvor har jeg savnet dem.
Åh ja, livet er en morgengave, dadadada krokus i min have dada øller på mit bord, eller nej. (Virker bedst med melodi til)
  På mit bord står der kun kaffe, vintergækker og origamifuglefoldepapir. For det har jeg nemlig lært! At folde origamifugle altså. Så jeg folder og folder og fylder min mave med kaffe imens. Det er skam herligt. Jeg håber I har det godt. Og velkommen til de nye læsere forresten! 
 
Mange bække små skaber stor å, som man siger. Høhøh.

Ps. 
Undskylder for et meget rodet og sikkert forvirrende indlæg.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg glæder mig HELT VILDT EKSTREMT MEGET! (!!!!!!!!)

      Knusknusknusknus

      Slet