torsdag den 23. februar 2012

Anbefaling - 3 - Spis, bed, elsk

Idag får I ikke en musik-anbefaling, men en anbefaling af en film.
Forleden dag genså jeg filmen Spis, bed, elsk og selvom det var anden gang jeg så den, blev jeg bestemt ikke skuffet! Den har en kombination af storslået skuespil, usandsynligt maverumlende madscener og en dejlig historie; alt sammen med til at få den til at gå op i en højere enhed. Jeg græd mere end fire gange, (okay indrømmet, jeg havde en dårlig dag..) og der var ikke engang nogle dødsfald! Jeg plejer ellers ikke at have så let til tårer, når det kommer til film. 
Men i hvert fald. Se filmen! Den er helt klart værd at spilde en regnfuld torsdag eftermiddag på. 
Jeg prøvede at finde et godt stemningsbillede fra filmen, men det lykkedes ikke rigtigt.. Derfor får I coverbilledet. Så ved  også I hvad I skal kigge efter! 

2 kommentarer:

  1. Fandt din blog via. Lines blog "Monster in Swaaters". Seriøst fååk det var en sød kommentar du gav hende, så blev nødt til at kigge på din blog! Jeg har et indtryk af, at du hjertens sød. Jeg synes nu din blog er ligeså fed som Lines, du har et rigtig personligt præg over den!

    Kig gerne forbi:
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er jeg virkelig glad for at få at vide. Taktaktaktaktak!
      Jeg kigger lige forbi din!

      Slet