mandag den 16. januar 2012

Kings Of Convenience

Min dag idag har været ekstremt grå. Sådan helt gennemført grå, hele vejen igennem. Jeg har ikke rigtig foretaget mig noget; jeg blev hjemme fra skole, fordi jeg havde ekstremt ondt i hovedet her til morgen. Hovedpinen lettede lidt hen ad dagen, men jeg orkede ikke rigtigt at lave noget. Så min dag har alt i alt set sådan her ud:
Jeg så Ramasjang i ca. fire timer (spørg mig ikke hvorfor), tegnede lidt, så film, så film og så film. Det lyder måske hyggeligt, men jeg har faktisk ikke engang nydt det! Jeg tror tit det er sådan, når man ikke rigtigt har noget valg. Så kan man ikke slappe af med selv de mest afslappende ting. Mærkeligt, mærkeligt.
Men...Det jeg vil frem til er, at noget der kan redde enhver af mine gråvejrsdage er musik. Specielt fantastiske Kings Of Convenience har gang på gang reddet mit humør. Og de er i hvert fald ideelle til at dulme min hovedpine. 
 Hør- og nyd dem!







2 kommentarer:

  1. Puha - kender godt de dage.. Men nogen gange er det bare sådan, dem klare man heldigvis også :) btw, så kan jeg super godt lide den blog, så er nu fast læser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du ret i. Jeg klarede den heldigvis!
      Tusind tak, det er virkelig dejligt at få at vide! Og fedt at du er blevet fast læser. Jeg er også på din nu. :)

      Slet